Wednesday 11 July 2012

.::taklifan::.


Amanah terhadap apa yg dipertanggungjawabkan keatas mu …

Tiba-tiba teringat…
24 februari yang lalu… telah berlangsung satu event yang agak besar yang untuk pertama kalinya saya handle sepanjang berada di UMP. Before ni ada la jugak beberapa program yang telah saya handle, tapi sekadar menjadi dan memegang jawatan biasa jer…
Menjadi seorang PENGARAH PROGRAM bukanlah sesuatu yang mudah…huhuhu… nak fikir itu, nak fikir ini @_#..  Alhamdulillah, jawatan yang disandang ketika itu ada berat dibahu, menjadi seorang Pengarah Program bagi program under PEKA1 iaitu program Jom Gegar KK1 bukanlah mudah seperti yang disangka….
Namun, segalanya berjalan dengan sempurna biarpun terkadang terlari sedikit dari apa yg dirancang, btw, terima kasih banyak2 pada ajk2 yang terlibat secara langsung @ pun secara tak langsung ^^, memang syok la ada korang~

Kat sini, saya ada sertakan beberapa gambar sekadar mencuci mata buat kamu2 wahai pembaca blog ku \(~,~)/ huhuhu








































Baru2 ni ada terbaca blog sahabat baik saya, ringkas tapi PADAT. Membuatkan saya tertanya-tanya… begini la lebih kurang ayatnya….

Sabda Rasulullah s.a.w:
"Ketahuilah! Setiap dari kamu adalah pemimpin, dan setiap kamu akan diminta dipertanggungjawabkan atas kepemimpinan-mu.”

Jadi wahai pembaca yang setia, marilah kita renung-renungkan bersama…  apakah yang kita lakukan untuk Islam?? Hmm.. tak perlu jawab disini, cukuplah sekadar jawab dihatimu… J



Wallahu’alam..bertemu kembali pada post yg seterusnya ^^,


No comments:

Post a Comment